ПОЛИТИКА НА РЕКЛАМАЦИИ И ЗАМЕНИ НА ПРОДУКТИ

Ние гарантираме качеството на продуктите, които доставяме. В повечето от случаите ние ще ви върнем заплатените суми, или ще подменим продукта ви, ако имате забележки към качеството. Моля, имайте предвид, че в някои от случаите може да се наложи да ни върнете продукта преди да ви възстановим сумата, за да можем да анализираме вашите забележки с нашия Отдел по качествен контрол. 

Срокът, в който можете да направите своята рекламация е 5 дни от датата на доставка. За да заменим вашия продукт или да възстановим сумата за него моля, следвайте следната процедура:

  • Уверете се, че продуктът не е влошил своите качества вследствие на неправилно съхранение от ваша страна.
  • Напишете ни e-mail на адрес info@pureefoods.bg в копие info@magre.bg 
  • Опишете ни проблемите, които според вас има този продукт и ние ще ви върнем отговор по мейл максимално бързо с предложение как да процедираме в конкретния случай.

  В случай, че при доставката сметнете, че някой от продуктите не отговаря на описанието или снимката в сайта, можете да върнете веднага въпросния продукт, без да заплатите за него или за неговата доставка.